yldzdlb Kızlar 17 haftalık hamileyim ilk başlarda tirioid ilacı kullaniyodum 1 hafta önce bitti ilacım 1 haftadır kullanmıyorum yani tekrar test istediler yaptırdım yükselmiş bu Bi hafta bebeğe Bi zararı olur mu ?
Tubaut yldzdlb bende kullanıyorum hergün düzenli şekilde her ayda kan verip kontrol ediyorum 2.5 altında olup olmadığını kontrol ediyoruz Allah’ın izni ile birşey olmaz ama ihmal etmeyin sizde
Binnur-cam yldzdlb tekrar ilaca başlatır gebelikte cıkıyo yüksek benimde cıktı 34 haftalığım hala kullanıyorum ilacı
Azra41 yldzdlb troid ilacını dogurana kadar içtim kizm 4 ay 7 günlük hala devam ediyorum .. ihmal etme kesinlikle. . her ay dahiliyeye gidip kan vermeniz gerek bu konu hakkında hiç birşey demedi mi doktorunuz size ?
yldzdlb Son 1 haftadır kullanmıyorum randevuyu pazartesine verdiler doktorla iletişime de geçemiyorum
nidosh yldzdlb doktorum bana bir günde etki edecek bir şey değil demişti zaten ilacı kullandıktan sonra da hemen ertesi gün düzelmiyor. Uzun süre çok yüksek olması tehlikeli
Yesraan Binnur-cam son haftalardayim 4.43 olmuş ilacimin dozunu yükselti bende gebeliğin ilk başından beri kullanıyorum inşallah doğumdan sonra geçer.
Binnur-cam Yesraan ben değerimi hiç bilmiyorum euthyrox 25 mg kullanıyorum 8 haftamdan beri çoğu kişide geçiyor diye biliyorum
yldzdlb Binnur-cam aynı ilacı kullanıyordum bende fazla yüksek olmadığı için hatta ilacı kırdırıp iç diyordu doktorum
yldzdlb Bende ilk öğrendiğimden beri kullanıyorum çok yüksek değildi 1 hafta da çok fazla artmış Rabbim sağ salim evlatlarımıza kavuşmayı nasip etsin insallah .. internette okuduğum şeyler korkuttu beni sizlere de danışmak istedim
Binnur-cam yldzdlb ben tam içiyorum ilk baktık 25 mg yeterli dedi dahiliye dr 1 ay sonra gel tekrar bakalım mutlaka dedi bi sıkıntı yoktu aynı ilaca devamm
yldzdlb Doktoruma yazdım aradim söyledim cumartesi hastanede olacağını soyledi yani bugün için fakat hastaneyi aradım randevu vermediler pazartesi gününü bekliyorum inşallah daha fazla yükselmez
yldzdlb İlaç kullanmadan önce 3den biraz fazlaydı 1 haftadır kullanmadım artmış korku var içimde hep pazartesi gününü bekliyorum