Kayram esrmhmt canım geçen hafta doğum yaptım. Nişan İlla kanlı olacak diye birşey yok. Bende hep kanlı bekledim.Bende parca gibi jölemsi seffaf geldi. Ayni gece suyum geldi. Bebiş geliyorda olabilir. Hazırlıklı ol canım. Hayırlısi olur inşallah.
BabyDrs esrmhmt acaba bu nişan gelmeden doğum başlamaz mı 🤗 37+4 deyiz artık iyice zorlanıyoruz hareket etmesi çok azaldı kasıklarım sancı giriyo ama bu nişan denen şey yok 😂😂😍
SenHepMercimekOlarakKalacaksin esrmhmt benim de seffaf gelmisti sumukumsu. Ayni gun suyum geldi. Nisan olabilir canim
Rasev esrmhmt benim basima gelmisdi postda acmisdim nisanmidir acaba dokdorumu aradim hayir nisan degildir dedi 🙊güldü bide bana
esrmhmt Kayram aynen o zaman ben hazırlıklı olayım 👍 teşekkür ederim herkese🤲 Dualarınızla inş güzel bir doğumum olur👍
esrmhmt BabyDrs hiç bir fikrim yok ama başlamaz gibi ben de daha doğurmayı beklemiyordum ama bakalım artık neler olacak🤗
Cansuercan esrmhmt hayir gorsellere gelirsennn kansizda renksizde oldugunu gorebilirsin diye soylemistimm.
BabyDrs esrmhmt tez zaman da benim de gelir inş😍🤣 şimdiden hayırlı kolay doğumlar canım ALLAH bi avaz da kurtarsın ❤️🤣❤️
esrmhmt Cansuercan görsele baktımda pişman oldum😁 evet sanırım nişanım geldi benim o zaman👍 Teşekkürler
Bsk2101 Okuduğum gebelik kitabında mukus tıkaç ve nişanı ayrı ayrı ele alıyorlardı. Muhtemelen o tıkaç gelmiş olabilir. O kanlo geldi mi nişan diyorlar. Herkeste kan gelecek diye bir şey yok yani. Normal akıntıdan farklı yoğun ve sümüksü bir akıntı ise muhtemelen yakında suyun da gelir. Allah bir avazda kurtarsın canım.
esrmhmt Bsk2101 çok teşekkür ederim güzel bilgilerin için, şuan için bir gelişme yok ama bekliyoruz 👍 duşa suyum gelincemi gireyim sizce şuan mı?