Efee yok aslında bana da aynısını dedi biraz fazla görünüyor bebek iri dedi bu erken doğuma sebep olabilir dedi şeker tahlili istedi evde şeker aletiyle ölçüm yaptım açlık ve tokluk normal çıktı korktum biraz ama kanda nasıl çıkar bilemiyorum zaten genel olarak öyle aşırı tatlı karbonhidrat tüketen biri değilim ilk gebeliğim birde o yüzden korktum , kendi kendimi korkuttum ya da bilemiyorum 23. Haftadayım