Paramedik16 Ozzlemmm canım bebeklerim Bursa Acıbadem de doğdu orda mustela kullanıyorlar bende ikizlerimin her şeyini mustela aldım küvezde kaldıkları süre boyunca hep mustela kullanıldı gayet de mis gibiler🥰
hulyaakgn34- Ozzlemmm 1 yıl boyunca mustelanın tüm ürnlerini kullandım ama konak çok yaptı ne zaman bıraktım ozman normale döndü şimdi incıa yada bıoderma almayı düşünüyorum
Mervegvn123 Ben hiç içerik bakmadan dalin aldım hepimiz onla büyüdük fazla sakınılan göze çöp batar diye düşünüyorum artık hersey ıncık cıncık edip okadar para dökmek gereksız geliyor bana
Ozzlemmm Mervegvn123 evet gercekten cogu zman banada oylee geliyor bu yuzden cok pahali urunler alamicam arkadasimda uni baby onerdi temiz icerikliymis
Mervegvn123 Ozzlemmm memnunsa denemelisiniz bencede yoksa işin içinden cıkılacak gıbı değil deterjanları da e bebek marka aldım arkadasım kullanıyordu memnundu bezıde aynı sekılde e bebek deneyecegım yanı okadr cok ıvır zıvır varkı yetısemıyoruz