3 aydan önce yaptır doktorum 7 günlük demişti eşim ve kaynanamın sorumsuzluğu yüzünden 4.5 aylıktı anca yaptırdık kilo aldığı için yapışma felan oldu çocuğumun çektiği acı bana sana yaptırma demiştik diye konuşmaları oldu kavga çıktı. Şimdi hamileyim eğer tekrar erkek olursa 7. gününde kendim gidecem kimseyi çekemem hatta kaynanam oğlumun kimliğini sakladı Allah’tan özelde yaptırdık kaydı var diye birey demediler sünnetten 2 gün sonra kimliği verdi burdaymış diye gösterdiği yerde olduğuna zaten o kadar emindim kendim koymuştum oraya ne hikmetse ben oraya defalarca bakıp eşime buradaydı dememe rağmen ikimizde görememişiz ay çok sinirlendim yine sünnet benim travmam oldu sayelerinde