shnpnr anlatisina samimiyetine bayildim ❤
Bebeğin icin üzgünüm rabbim meleklerinin yanina almistir emin ol Karnindakini da sag saglim kucagina almak nasip etsin ❤
Cidden korkulcak bisey yok 3. Bebegimi bekliyorum bende Biri şuan 4 yaşında diğeri melek oldu. 🌼
Normal doğum gerçekten korkulacak bisey degil siz disariya kulaklarinizi kapatin yeter.. 💕🌼
Kendinize inanin 18 yaşında 5 kilo cocugu catir çatır doğurdum normal doğumla hemde 5 saatte ben yapabildiysem siz haydi haydi yaparsiniz 😅😍💕🌼