sumeyra07 Merhaba doktorum bebeğimin aşağıda olduğunu ve stres yapmamam gerektiğini söyledi. Papatya çayı iç dedi ama içmeden internete baktım bütün sitelerde sakıncalıdır, erken doğum kanama düşük vs sebep olabilir diyor. Bilgisi olan var mı?
Hzzz sumeyra07 çay yerine her gün inşirah suresi okuyun ya da dinleyin çok rahatlatıyor.Bende aynı durumdayım
Turuncubebik sumeyra07 stresli olduğum bi dönemde doktorun papatya veya Melisa iç dedi İnt baktım evet yasak vs yazıyordu ama dr dinledim Papatya içtim ben