Ebru1995 Vajinamda akıntı ve kaşıntı var travazol vs sürsem zararı olurmu acaba . Bu durumu yaşayıp çözüm olarak ne yaptınız acaba ?
cauuv1 Ebru1995 kaşıntıyı bilmem ama akıntı çok normal bende de var. Ped dahi önerilmiyor kaşımanı da tavsiye etmem günde 2 3 kez iç çamasırı degistirin ve pamuklu camasır kullanın
elifcinar27 Ebru1995 Benim vardı travazol sürdüm anormal bir şekilde şah çok kaşındı bende sirkeli suyla yıkadım biraz bekledim sirkeli suyla sonra travazol sürdüm hemen geçti
Nurcan3437 Ebru1995 bendede aynı durum vardı doktor yoğun mantar olmussun dedi o kremi verdi birde fitil verdi
Azra41 Ebru1995 Sirkeli su deneme lütfen 🤲 burdan biri geçen sene denemisti daha da tahriş etmişti vajinasını .. doktora gidemiyorsaniz güvendiğiniz eczaneye gidip danışabilirsiniz..
Ebru1995 elifcinar27 sirkeli suyu bilmiyordum. Hamile olunca insan çekiniyor ama deneyeceğim teşekkür ederim