Elacik Yaşayan oldu mu arkadaşlar ne yapmam gerekiyor şaşırdım kaldım 3-4 gündür var bu durum evham yapmak istemedim ama artık korku basıyor
AyFa1608 Elacik şiddeti nasıl peki ? O haftalarda benimde oluyordu. Rahim büyüdükçe olabliyor ama çok şiddetliyse doktora görün
Elacik AyFa1608 çok şiddetli dğeil böyle arada bıçak batması gibi giriyor sonra Bi duruyor bide göğüs ağrım çok vardı bu karın ağrısından sonra o azaldı yok denecek kadar az
AyFa1608 Elacik normal canım o zaman. Rahim büyüdükçe olabliyor ağrı kramp. Bende de oluyordu özellikle öksürüp hapşırınca canımdan can gidiyordu. Belki gazın falan da varsa o yüzden de olablir. Kendini sıcak tut geçer inşallah.