FtmnrTry Mert Arel 💙 7 ay sonunda en çok içimize sinen bu oldu ilk oğlumun adı Emir Poyraz ikinciyede bunu düşündük sizce uyumlu olmuşmu
Sadiyes Şimdiye kadar bu forumda gördüğüm en güzel isim bence 😅 Mert kardeşimin adı olmasa ben de mert koyardım kesin oğlumun adını. Kıvanç olcak bizimki 😊
FtmnrTry Sadiyes sizin koyacağınız isimde çok güzelmiş 🥰 bizdede eşim Mert istedi ben Arel ikiside uyumlu gelınce böyle bişey cıktı ortaya tesadüfen