Kimseyi kötü etkilemek istemem ama doğumdan hemen sonra bir şey olmaması, çocuğun ileri yaşlarda sağlık sorunlarının olmayacağı anlamına gelmiyor. Bana 6 yaşındayken astım teşhisi kondu, 27 yaşındayım hala çok zorlanıyorum. Hamilelikte ve bebeklik döneminde başımda içilen sigaralardan.. Ben de sigara kullanıyordum, hamileliğimi öğrendiğimde azalta azalta bıraktım. 9. Haftamdayım 3 haftadır içmiyorum, içmeyi de düşünmüyorum. Beyinde bitiyor her şey, bırakmak isteyen herkes bırakır, kimisi zor kimisi kolay, hiçbir anne bebeğinin kötülüğünü istemez tabii ki yanlış anlamayın sigarayı bırakmayanları asla kötüleme gibi bir niyetim yok ama her şey bebişlerimiz için 🙏 Bu yüzden mecburuz bence.. keyfimize kalmış bir şey değil yani ✌️