Hln72 cauuv1 kızlar 14 haftalık ken gittim doktor erkeğe benziyor dedi hatta işaretledipi yer pipimi bacak arasından anlayan bakabilir mi rica etsem
Hln72 cauuv1 canım aslında 14 haftalık erken bi zaman değil çünkü benim kızımda 2 buçuk aylıkken doktorum kıza çok benziyor dedi gerçektende kız oldu
cauuv1 Hln72 evet ama banada 14 haftada kız dediler sonra 17 de net erkek dediler detaylıda da erkek kesinlesti. Yanılma olabilir de olmayabilir de . Genelde erkekte yanılma olmuyor da kız da cok yanılma olabiliyor. 2 3 hafta daha bekle derim
Likalima Betulcoban bana da burda herkes kız dedi gen testiyle öğrendim erkek 😅 doktor senelerce eğitimini almış burdakilerle kıyaslamaya gerek yok hiççç 🤓