damlaguneyerii Kızlar biz 14+5 olduk nasıl geçiyor hamilelik 🌸🌸🌸 ben de ara ara bulantı ve biraz kasık ağrısı varrr
Poncik38 damlaguneyerii 15+2 haftalık olduk bizde . İlk zamanlara bakarak daha güzel geçiyor. Mide bulantilarim azaldii. Ara da kasik ağrısı oluyor . Öyle işte 🥰
Kbr318 damlaguneyerii bizde 14 +4 olduk ara ara bulantılar devam ediyor bende 6 yıllık evliyim ilk 3 yıl 3 düşük yaptım son 3 yilda da tedavi aşılama klomenler derken en son tüp Bebek dendi bizde ara verdik tam bir yıl sonra sürpriz bir şekilde oldu cinsiyetini öğrenen var mı🥹🥹
damlaguneyerii Poncik38 benziyoruz ozaman🥹 benimde ilk 3 ay korkunctu su bile içemedim simdi çok şükür daha iyi bulantılar. Kasık ağrısı da 2 gündür başladi
damlaguneyerii Mervvvever valla inanın hic tartılmadım , 3 ay cok kustum yiyemedim verdim diye düşünüyorum aksine ve daha yeni yeni yemek yemeye başlıyorum 😅 biraz alsam iyi olacak
Mervvvever damlaguneyerii ilk zamanlar bende verdim gibi oldu sonra aldim 50 kilo ile hamile kaldigima güveniyorum yoksa sıkıntı yaparimda😅
_tuuggcce_ 15+4 bugün biraz halsizliğim var. Gerçi dünden yoruldum biraz ondan sanırım. Ama genel olarak iyi 🤲🏻❤️
Fik Demin üstüme işyerinde dolap düşüyordu çok korktum tam yanıma düştü bende masayı deviriyorfu tuttum 😭 bişey olmaz dimi bebişe korkudan elim ayağım titredi müşteri de önümde bu mont kullanılmış mı diyor salak adam yardım etsene çığlık atıyorum ben 😥
damlaguneyerii Sweetmommm normal sanıyorum ki ben de kasık ağrısı yaşıyorum yatıp oturup kalkarken 2 gündür böyle. Oluyomuş bu dönemde, tabii sormak lazim doktorlara
Sweetmommm damlaguneyerii sordum doktoruma. Kanaman yoksa normal dedi. Olabilir gebelikte dedi. Magnezyumu arttırdı