Msnndnd
Her gittiğim Kadın Doğumcuya sordum. Kanıtlanmış herhangi bir zararı olmadığını söylediler. Saç derisinde yara yada herhangi bir deri hastalığı bulunmuyorsa boyanabilirmiş. Önemli olan kimyasalın deride bir açıklık bulup kana karışmamasıymış.
Bende 11. Haftadayım doğal saç boyası aldım ikili taramadan sonra boyucam.