@Fatimanur merhaba , benimde adetim 21 Mart :) benimde vajinama bugün iğne batar gibi oluyor , 2 gün 3 gündür kaşık ağrısı ve yürürken bazen sol kasığım aşırı ağrıyor . Gece yatarken göğsüm sızlıyor . Bilmiyorum bakalım 🤔 ben 18 martta test yapmayı düşünüyorum erken gebelik testi 🥹 inşallah beklenen haberi alırım 1,5 yıllık evlliyiz. 1 boş gebelik geçirdim .5 ay önce oda . Heyecanla bebişimizi inşallah kucağıma alırım dua edin dua edelim birbirimize :) hayırlısı hakkımızda