Sefanur_00 anlıyorum canım çok haklısın insan o boşluğun bi an önce dolmasını istiyor kaybettikten sonra. Ben 1 ekim de kürtaj oldum doktorum 10 gün ilişki yasak sonrasında da 2 ay korunun dedi. Ben 20 gün kadar korundum yani adet görene kadar. 2 kasımda ilk adetimi gördüm korunmayı da bıraktım. Çevremde çoğu kişiden şunu duydum, düşükten sonra rahim aşağıda olduğu için hamile kalmak daha kolaymış. Tabi ne kadar doğru orasını bilmiyorum. Bende adet gördükten sonra yumurtlama günlerimi değerlendirdim şükür daha sonra da hiç adet görmedim 🙏🏼 ♥️
içini ferah tutmaya çalış çoğu kişi bu durumu yaşıyor. Rabbim yerini doldursun inşallah 🥰