MeyraEylulBallisi Arkadaşlar son adet tarihim 18 Eylül. Geçtiğimiz perşembe kan tahlili yaptırdım beta hcg sonucum 27.3 çıktı. Sağlık ocağındaki hemşire bi şey söyleyebilmem için daha erken gebelik kesin değil dedi ama internette 5 in üstü gebelik demek filan yazıyo çıkmazda kaldım. Sizin ilk kan tahlili sonucunuzda beta hcg sonucunuz kaç çıktı? Benim gibi düşük çıkıp hamile olan var mı aranızda?
efsanee_ MeyraEylulBallisi bnimde son edet tarhim 8 eylüldü. Bi sonraki adet tarihinin geçmesinden 3günden sonra kan tahlilinde 4000binlerde çıktı sonuç. 5haftalık hamileydim.
OgretmenEva MeyraEylulBallisi sonuca göre gebelik var gibi duruyor yine kan verin sonucun iki kat olup olmadığına bakın
ikizlerimveannesi MeyraEylulBallisi gebelik için iki günde bir kan tahlilinde beta hcg nin ikiye katlamış olması gerekir o yüzden öyle demiştir bir müddet düzenli kan verip değerlerini takip et inşallah her şey gönlünce olur 😇
Emine1235 MeyraEylulBallisi 3 gün geçmişti canım ilk eczaneden test aldım orda çift çizgi çıkınca kan testinde 96 sonrasında 286 3 ise 690 dı canım
MeyraEylulBallisi tbnck yarın yaptırsam mı diye düşünüyodum 5 gün geçmiş oluyo testin üzerinden. Çıkar mı sizce kesin sonuç
tbnck MeyraEylulBallisi okadar niye bekledin ki canım 2 gün sonra yaptır diyen olmadimi neyse yaptır sen çıkar..hayirlisiyla belli olur ınsllh
MeyraEylulBallisi Bana sağlık ocağındaki hemşire bi hafta sonra tekrar yapalım dedi. Binlere filan gelmesi lazım dedi ama bekleyemiyorum o yüzden yarın yapıcam tekrar. Çok şüphede kaldım belli değil diyince size burda bi konu açıp size soruym dedim
Duyguynrky MeyraEylulBallisi yine yaptır canım 2 güne bir 2 kat artması lazım hadi hayırlı olsun sağlıkla al kucağına 😇
MeyraEylulBallisi Hepinize cevaplarınız için çok teşekkür ederim. İçime su serptiniz gerçekten 1000 üstü çıkmazsa olumsuzmuş öyle dediler bana. Ama ilk haftalarda neredeyse hepinizin 2-3 basamaklı çıkmış 😊😊
MeyraEylulBallisi Arkadaşlar cuma günü 27.3 çıkmıştı sonucum bugün yani 5 gün sonra 118 çıktı. Sizce yükselme iyi mi?
ayaniz MeyraEylulBallisi benim 8di beta hcg sadece 8 :) adetime 4 gün vardı.. Evet 0-5 yada bazı hastanelerde 0-10 arası gebelik var anlamına geliyor. Hayırlı olsun😘