umser benimde oldu 12. Haftada ama bana suyunda gelmiş dediler bilmiyorum 2. Gün kesildi kanama falan hastanede kaldım 1 hafta pıhtı falanda geldi bebek gitti diye düşündüm ama nasipte varsa bişey olmuyor içini ferah tut dua et 13. Haftada kanama alanı oluştu 19+4 olduk hâlâ duruyor progestan ve haftalik iğne kullanıyorum biraz takip ederler duruma göre bebek iyiyse ilaç verirler Allah şifa versin inşallah 🤲