glsmdncr Benimde başından beri aşağıda, hep 7. Ayda yukarı çıkar diyordu doktorum ama çıkmadı🙈 hep zorunlu sezeryan diye bakıyorduk doktorumla..
36. Haftamda bir mucize oldu, kızım doğum pozisyonu aldı, ve bir sonraki hafta bir baktıkki kafasıyla plesentayı yerinden oynatıp doğum kanalına girmiş♥️ Şu anda kafası tamamen kanalda, 38+3 olduk ve normal doğumu bekliyoruz☺️ Kızım başardı plesentayı oynatmayı umarım sizlerinde kendiliğinden veya bu şekilde yukarı çıkar🙏🏻