Kızlar ben ayın 3 ünde Doğum yaptım ve bugün bebeğimiz 8 günlük oldu size sormak istediğim alnında isilik gibi şeyler oldu bu nasıl geçer ne yapmalıyım?
Göbek bağı dün düştü 2 gün sonra duş aldırabilirsiniz dedi doktorumuz
Birde sürekli hıçkırık tutuyor bu neden oluyor anlamadım ?