Aysglcaner0945 Kızlar 28 haftalık hamileyim aşırı idrar yolu enfeksiyonum var geçmiyor kasık ağrısı falan sizler neler yaptınız doğal yolla çözüm bulabildiniz mi
tugcee0 Aysglcaner0945 ayy bende aynı durumdayım ya 29 haftalığım bende başından beri var hafifliyor 2 ay sonra geri başlıyor öyle bi sancı girdi ki geçen doğuruyorum sandım enfeksiyon oluşmuş yine
ebrusngl Sahnedekimadam merhaba bende monurol şase kullandım şu andada azitro kullanıyorum ama bende kasık ağrısı yaptı sizdede aynı durum oldumu
ebrusngl Sahnedekimadam aslında enfeksiyonum çok yoktu doktor tedbir amaçlı verdi bu ilaçları kullanana kadar ağrım olmamıştı ama monurol şaseyi kullandığım gecenin ertesi günü başladı ağrım anlamadım bende neden olduğunu
Aysglcaner0945 Kullandım ama geçmedi erken doğum riskin var dedi sağlık ocağındaki doktor psikolojim bozuldu pazartesi kendi doktoruma gideceğim pazartesi çok korkuyorum
Mkds Aysglcaner0945 benim 20. Haftadan beri var şuan 37 oldum hala var 4 kez fitil 3 kez monurol kullandım bana mısın demiyor beni de birkaç doktor suyunun gelmesine sebep olur diye korkuttu en son gittiğim doktor da hamilelerde akıntı enfeksiyon olur dedi tabi ilerlemesin diye mutlaka doktoruna söyle ilaç versin ama korkma olmaz inşallah bir şey olmaz geçmeyince geçmiyor