Seval2468 İkili testim riskli çıkmıştı Fetal dna yaptırmıştım Allahıma çok şükür temiz geldi. 12 gündür yerdemiydim gökteymiydim inanın bilmiyorum Allah kimseyi evladının sağlığıyla sınamasın. 27 aylık bir oğlum vardı bir oğlum daha olacak Allahin izniyle 🙏
ozozoz Seval2468 Gözün aydın canım 😊 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Bizim de yüksek riskli çıkmıştı fetal dna yaptırmadık inşallah bizimki de sağlıklıdır 🌸
Esraguvennn Seval2468 ayy geçmişler olsun. Vakti zamanında bende yaşadım onu bide bana devlette fetal DNA değilde baba ve anneden alınan kanla genetik bir hastalığa baktılar 8. Ayın sonunda aradılar kanlarınız kaybolmuş bir daha vermek ister misiniz dediler. Ne sinir olmuştum Allah biliyor 5. Aydan beri sonuç bekliyordum. Allah’tan sonradan ihtimal ortadan kalktı da içim rahatladı
Seval2468 ozozoz ultrasonda nasıl çıktı benim ense kalınlığı iyiydi burun kemigide oluşmuştu ama yaşım 34 o yüzden acaba mi oluştu içimde. Birde ben özel eğitim öğretmeniyim işin içinde olunca duramadım yaptırmadan
Deryacik01 ozozoz benimde yüksek risk çıktı ikili tarama 24 ünde detaylı ultrasona gireceğim dua edin yüreğime su serpecek birşeyler duyarım umarim
ozozoz Seval2468 Ense kalınlığı normal burun kemiği oluşmuş. Detaylı ultrason da yaptırdık. Down sendromuna dair herhangi bir belirti yok. Ama kan testim 1:171 oranında riskli.
Seval2468 Deryacik01 benimde grafikteydi ama çok şükür temiz geldi sonra sizinde temiz çıkıcak inanıyorum