Katip ben de dün sordum koru hastanesinde doğum yapacağım eşim de girebilir mi diye, ameliyathaneye alamıyoruz dedi 😞 kendimi çok hazırlamıştım internette hep videolar görüyordum eşleri yanında sezaryen doğum yapan anneleri, alıyorlar sandım. Almıyorlarmış😞 Allah hepimize güç kuvvet versin sağ Salim kucağımıza alıp çıkalım ❤️