Kızlar merhaba ben kendimden şüpheleniyorum hamile miyim diye adetime 1 hafta kaldı ama kasıklarımda çok kötü bi ağrı var normalde bu kadar şiddetli olmuyordu biraz ağrı olunca civanperçemi içince geçiyordu şu an içsem bi zararı olur mu acaba 5 gündür geçmedi kaşık ağrım hamilelik belirtisi olabilir civamperçemi de zarar verir mi diye korkuyorum hamileyken içilen birşey mi acaba bu