Zehracnr Anneler size sorum olacak ben 12+5 haftalık gebeyim ve mide bulantım birden azaldı hatta yok denecek kadar 2 gündür kasık ağrılarım da vardı onlarda gitti bir sorun mu var acaba lütfen cvp verin içinizde yaşayan anneler oldu mu benim gibi
ebrusngl Zehracnr gayet normal benimde mide bulantım 12.haftada azalmıştı kasık ağrısıda bi gün olursa diğer günler olmuyordu korkmayın bişey olmaz inşallah
anneoluyorum101 Zehracnr Bende 12+5 teyim şükretmemiz lazım niye tedirgin oldunuz 😅benim de iki gün önce bi kustum tiksinmelerdr koku hassasiyeti de bulsntı da azaldı çok şükür dünya varmış
Sevgi56 Zehracnr benimde 10 haftaya kadar vardı sonra geçti normal yani, tüm hamilelik boyunca mide bulantısımı çekelim 😁 vücudun hormon yükselmelerine alışmış oluyor bu nedenle belirtiler azalıyor
Eflinnisa Zehracnr bunlar normal canım ben 12+4 haftalık hiç kusmam aşermem felan olmadı o zman hiç hamile bile değilim
Zehracnr anneoluyorum101 bende 2 gün öncesine kadar asla yemek yiyemiyordum herşeyden öğreniyordum ve geçmek bilmehen mide bulantım vardı gece yatınca ya kadar 2 gündür de normal yiyebiliyorum midem bulanmadan ve iştahım açıldı dün ağlayarak çilek istedim o derece aserme geldi birden değişiklik olunca insan korkuyor 😂🤦🐣🤭
Zehracnr anneoluyorum101 ay ama anlatamam kokusu burnumda sanki yanımds ama bulamıyorum yemek için çıldırdım en sonunda 🥴😂eşimde gecikince artık işi yobazliga döktüm açıkçası 😂😂
Zehracnr Eflinnisa kişiden kişiye farklılık oluyor tabi gebeliğini baştan sona kadar mide bulantısız geçiren hatta gebeliğini dahi unutan bir çok kişi okudum bazı postalarda🙂