8+2 haftalık hamileyim 7 ci hafta gittim maşallah nazar değmesin herseyın ıyı oldugunu kalp atısı bebegın olması gerektiği gıbı herseyın yolunda oldugunu söyledi ve 1 ay sonra randevu verdi zaman merakla geçmekte sizlerde benim gıbı uzun randevu gününü mü beklemektesiniz