Arkadaşlar ben doktorumun yönlendirmesiyle klomen kullandım geçen ay. Fakat bebiş olmadı bu ay tekrar kullanmaya başladım. Bugün üçüncü günüm. Sabah akşam birer tane beş gün içeceğim fakat geçen ay saatlerine dikkat etmedim. Ama yumurtam ilaca rağmen geç oldu fakat iki gün içerisinde çatladı. Aşılama yapmacağım yalnız hapı iç dedi bu şekilde kullanan var mı?