Mervegvn123 asliiiaydin kuzey ismi cok hoşşş ılk kuzey demiştim oglum için ama çok fazla tercih edildiği için Ardende karar kıldık bız deniz ismide cok güzel ama unısex isimlerden büyüyünce rahatsız olabılecegını düşünüyorum