Kızlar adet olamıyorum geçen ay tüp bebek yapmıştık maalesef olumsuz sonuç aldık ilaçları bırakır bırakmaz adet oldum şubat 7 ama bu ay hala olmadım ve hic belirtim yok diğer ay tekrar tüp bebek tedavisine başlayacaktık ama adet olmadım böyle oluyor mu gecikme falan yazarsanız sevinirim