Yakut16 ben kullandım canım 2 kutu bitirdim işe yaraması için en az 3 ay kullanılmalı diye biliyorum.benim pcos belirtilerim hiç olmadığı halde (sadece adet düzensizliği ve 45 günde falan oluyodu artık son zamanlarda ) kendiliğinden bebeğim olmadı sık sık ilişki olmasına rağmen.bence pcos varsa iyi bi uzman dr desteği şart.benim iki gebeliğimde femara ile oldu kendisi asla olmuyo