Merhaba anneler 5+3 teyim 2 hafta sonra kalp atışını dinlemeye gideceğiz sanki zaman hiç geçmiyor sizin de böyle mii 🥹 cinsiyeti sanırım 12-13 haftalık ta belli oluyor ona da daha çok var bir kaç kıyafet falan alayım diyorum unısex heyecandan siz almış mıydınız erkenden 🥹👼🏻