Kah güldük kah eğlendik. Kimi zaman hüzünlendik. Sinirlendik. 40 haftayı devirdik…
İlk gebeliğim.
Bebeğimin kafa çapı sınırda, boyu uzun, kilosu 3.800 küsürlerde… Çatım çok müsait olduğu için doktor normal doğum yapmamı istedi. Açıkçası hayırlısını ver Rabbim dedim, kararı bana bırakma ne olur dedim. Allahım bunu nasip etti.
Sancım yok, 38’de rahim yumuşaması başlamıştı. 39da bir parmak açıklığım vardı. Şu an ne durumda bilemiyorum…
40+3’te suni sancı ile doğumum başlayacak. Hakkımızda hayırlısı buymuş sanırım. Dualarınıza ihtiyacım var. Birazda morele:)