AymiraAsil Salı gününe aldım doğumumu Allah verirse İnşallah salı günü Cemil Taşçıoğlu Şehir Hastanesinde eski Adıyla Okmeydanı ssk hastanesi 2.Zorunlu sezeryanım ve İlk devlette yapışım Beni neler bekliyor hiç bi fikrim yok 😂
Sengul-9798 AymiraAsil isteğe bağlı sezeryan yapmıyor lar değil mi devlette zorunlu sezeryan mı yapılıyor sadece ?
Asfdg AymiraAsil kaçıncı hafta canm benmde ilki zorunlu sezeryandı ikincisi de sezeryan olcak devlette
Asel2519 AymiraAsil kaç haftalıksın canım benimde sezeryan olacak 2. Gebeliğim kaçıncı haftada alıyorlar merak ettim
Halimbey AymiraAsil pazartesi 38 oluyorum ben de. Bütün tahlillerini yapalım son nstni alalım tam günü verelim dedi 16si 17si gibi alacak büyük ihtimalle bana da ay çok heyecanlı
AymiraAsil Sengul-9798 onu bilmiyorum canım benim inan benim ilki zorunlu sezeryandı ondan dolayı zorunlu sezeryan 🥹
yinehamile Sengul-9798 ilk sezaryen ise veya herhangi zorunlu bir sezaryen gerektirecek durum yok ise isteğe bağlı yapılmıyor
Halimbey Sengul-9798 asla yapmıyorlar ilk doğumum normal dogum devlette bu ikinci doğumum zorunlu sezeryan oluyorum. Risk olmadığı sürece almıyorlar sezeryana