Bende kendim kestim çok uzundu saçım ama 5.ayımı bekledim yine de saçlar uzayken çok vitamin alıyormuş, 3.aydan sonra da takviyeler veriyor doktor o yüzden kesme işinde sıkıntı yaşamadım ama saçlarımın boyası çok kötü oldu doktorum izin vermedi bitkisellerde bile kimyasal az da olsa var deriyle ona geçme veya kokusuna maruz kalma durumun %1 bile olsa riskli bunla ilgili çok çakışma ve kayıplar var ben boyadım bir şey olmadı diyen bile olsa o onların bu senin çocuğun doğumdan sonra boyat riske atma dedi bende boyatamadım açıkçası