Merhaba kızlar, ilk tüp bebek tedavim kürtaj ile sonladı. 2. Tedavim de malesef embriyom oluşmadı. Yumurta rezervim düşük. İki tedavimi de bahçeci de olmuştum. Başka bir merkezle devam etmek istiyorum. Bu konu da istanbul da iyi hastane doktor önerebilirmisiniz bana şuan hiç bir fikrim yok ne yapacağımı da bilmez haldeyim.