gozdetrhn doğumda ojeye izin veriliyor mu bilgisi olan var mı ona göre doğumdan önce manikür yaptırıcam kendimi pozitif hissetme açısından 🤓
Yazmelegi_ gozdetrhn yok diye biliyorum çünkü olası herhangi Bir durum olursa parmaklardan belli oluyormuş o yüzden oje vs yasak.diye biliyorum
prensesovam gozdetrhn izin verilmiyor ameliyat esnasında oje isteniyor doktorlar ablam ameliyat gireceği sırada ojelerini sildirip ameliyata öyle almışlardı
yinehamile gozdetrhn izin verilmiyor, herhangi olası bir ters durumda ilk tırnaklara bakarlar morarma v.s varmı diye, birde oje ile oksijen ölçümü doğru olmayacağı için de izin verilmiyor
Sahnedekimadam O parmağa takılan cihazdan oksijen falan ölçülüyor , oje olunca doğru ölçmüyormuş o yüzden ojesiz gitmek lazım 🤗