Benim doktorum normal bir ağrı kesici içmeye korkarken üzerinde henüz araştırmaları tamamlanmamış zararlı mı değil mi emin olunmayan bir cihazın altına yatmayı ben uygun bulmuyorum yasak hamilelik sonrasına bırakmakta fayda var demişti yarıda kaldı benim de 🤷🏻♀️