Badem_gozlum_ Nasıl hesaplama yapıyorsunuz? Benim ilk gittiğimde 8 haftalık çıktı 3 hafta sonra 11 olması gerekirken 12 çıktı .
Sahnedekimadam Badem_gozlum_ Genelde öyle oluyor canım benimde regl bitiminden itibarendi sonra başlangıcından itibaren oldu 1 hafta oynadı yani.
Esraliiii Badem_gozlum_ bende bilmiyorum ama Dr a gittiğimde hep USG baz aldın önde olduğu oldu geriye düşmedik hiç zaten 1 hafta veya 10 gün fark vardır
Badem_gozlum_ Sahnedekimadam hangi hesaplama doğru acaba ,🙂 sürpriz bı gebelik olduğu için de adet günümü hatrlmyrm