Suzandefne Kızlar 1. Hamileliğim gayet güzel geçti 2. De düşük yaptım şuan 4 haftalık hamileyim 6 hatadan önce doktor keseyi ve bebeği göremediği için gitmedim sizce gitsem daha önce düşük yaptığım için düşük önleyeceği verir mi kararsız kaldım gidip gitmemekle.. birde folik asit şuan kullanmalımıyım.
Patito__ Suzandefne folik asit kesin basla cnm ben daha once iki dusuk yaptm birsy verirlrr belki die gittm birsy vermediler ama ozeller bu konuda daha ii eger ozele gidecekseniz smdiden gidin belki onlem amacli birsyler verilir
Suzandefne Sevddos kızımda doktor vermemişti bana sağlık ocağın vitamin vermişlerdi onun içinde de bulunduğu için ayrı bir ilaç kullanmamıştım
Sbs4 Bana doktorum sadece folik verdi. D vitaminim düşük çıktı ama 10.hafta vitamin şu an folik alıcaz en önemlisi o dedi. Diofol kullanıyorum.
gorki3408- Sen ne diyorsun😀gebe kalmadan 3 ay önce verdi doktor bana folik asiti. İçeriğinde d vitamini ve yumurtanın kalitesini arttırıyordu😊 Hamile kalınca da ilacı değiştirdi. Gene folik asit ama içeriğinde bolca omega-3 ve vitamin olan Elenatal-2 diye bir takviye ilaç verdi canım
Suzandefne gorki3408- canım senin planlı bir hamilelik olabilir ondan veriyorlar doktorlar benim planlı değil süpriz bir gebelik olduğu için kullanmak aklıma bile gelmedi ki kızımda bile kullanmadım folik asit gebeliğimde güzel geçmişti çok şükür . Doktorum bana folik asidi sebzelerden almaya çalış daha sağlıklı demişti bende sebze hastası biriyim .
Sahnedekimadam Suzandefne Sebzelerden yeteri kadar alamıyoruz malesef , malum organik değil o yüzden takviye şart 🙏🏼 ( fazlalığınız varsa gerek yok )
Suzandefne Sahnedekimadam kendim üretiyorum sebzeleri 😊 fazlalığınız varsa derken anlayamadım . Bilginiz için teşekkür ederim 🙏
Sahnedekimadam Suzandefne Ay o zaman bize de gönder 😁😁😁 bazı gebelerin vücudunda folikasit fazla oluyormuş canım ölçülüyormuş sanırım
Kubra-esc60 Suzandefne Suzandefne gidin tabi ama önceki düşük sebebiniz neydi mesela eğer bebek sıkıntılıysa zaten düşüyo ama besinle alakalıysa ilaç baslangıcı yapar
Suzandefne Kubra-esc60 aslında gayet güzeldi 7 haftalıkken kalp arşını duyduk 3 gün sonra kalbi durmuş . Doktor 1 ay sonra gel dediği için kontrole ben de güzel gidiyor sandım taki 20 gün sonra kanamam oldu öyle . Bebek sağlıksız dediler
Betus-25 Merhaba, düşük hikayeniz olduğu için progestana başlamanızı tavsiye ederim folik asitle birlikte. Benim de düşük sonrası gebeliğimi ilk öğrendiğim andan itibaren aldım. 26. Haftaya kadar kullandırdı doktorum. Allah bağışlasın. 🤲🏻