Byztgce Kızlar merhaba 39+4 günlük oldum ne bir sancı ne bir açılma hiçbir belirti yok. Ve bu sabah uyandığımda çok afedersiniz ishal olmuşum normal mi sizce bu durum?
hayalperest2310 Byztgce normalde ishal olan ben 38 haftalık oldum kabız gibi olmuşum çıkmıyorum anlamadım bende
Ersagununannesi Byztgce bende 37. Haftaya girdiğimden beri aynı durumdayım. Evim sıcak üşütmüyorum ama ishal durumu devam ediyor. 1cmden az açılmam olmuş rahimde yumuşama başlamış bakalım bekliyoruz
Simayy1 Byztgce bende aynı durumdayım kaç haftadır karnım ağrıyor gibi çok sık oluyor ara ara ve isal oluyorum hasta da değilim öyle yani 33 haftalığım ben
Byztgce Simayy1 ayy vall Habibe-280328 ben de günlerdir hurma yiyorum tık yok yaa bu nasıl bir şey anlamadım. Sürekli yürüyüş yapıyorum hareket halindeyim yokkk
Habibe-280328 Aynı durumdayım 39+5 deyim sancı yok bişey yok hurma yedim bugün bisuru ama yok yani ishal gibide 1 haftadır ama bişey yok bakalım napicaz
Duru_7 Byztgce dogurdunmu benimde karnimda ağrı oluyir bir haftadır ishalim hala doguramadim sancida cikmiyir