Merhaba arkadaşlar 13 hafta 3 günlüğüz dün doktor randevumuz vardı cinsiyeti normal ultrasonda göremedi doktorumuz renkli ultrason çıktısı verdi vajinal ultrason da baktı erkek dedi ama siz ebeveynler beni etkiliyor olabilir dedi tam emin değilim iki kızımız var çok şükür bir oğlumuz olsun istiyoruz sizce de yanılma olabilir mi?
