ilkinde 7 de başlamıştı 15 e kadar devam etmişti çok zordu şimdi ikinciye hamileyim cinsiyet farklı olmasına rağmen aynı şekilde ilerliyo neyseki 14 hafta oldum tamamen geçmesede azaldı artık. hep diyorum hamilelikte mide bulantısı yaşamayanlar bu dünyada cenneti yaşıyor diye çok zor bi şey ya