Emanetimi_bekliyorum Kızlar 36 haftalık gebeyim . Bebek dünden beri hareket etmiyor. Korkuyorum . Özel hastanelerde doktor yok. Devlete gidebilir miyim ? Bebek büyüdüğü için de hareket azalır diyorlar . Kafam allak bullak . Aynı durumu yaşayan var mı?
yagmur50 Emanetimi_bekliyorum devlet hastanelerin kadın doğum acili oluyor oraya gidin ama dediğiniz gibi büyüdüğü için artık yeri azaldı bebişin o yüzdende olabilir
Surprizzz2022 Emanetimi_bekliyorum tatlı birşeyler yiyip soluna yatmayi denedin mi cnm hareket eder diyolar öyle yapincada içinde raht etmezse devlet acile git en azından için raht eder
Yagmuraydin Aynı korkuyu yaşadığım için ben doktoruma sordum senin yorulman bile bebeğin hareketlerini azaltirmis dinlen