İlk hamilelegimdi 1 ay önce kendiliginden düşük yaptım 5 haftalıktı doktor saglıksız gebelik olabilir dedi tedavi falan bir sey olmadı kürtaj degil yani. ama düşükten sonra daha adet olmadım ve hamileyim sanırım silik çıkıp duruyor 3 tane test yaptım korkuyorum yine düşer diye hemen hamile kalan var mı böyle düşükten sonra 
