xbebegimx Kzlar bgun hamile oldugumu ogrendim yaklasik 6 haftalik oksapar ne zaman kullanmaya basladiniz gec kaldim diye cok korkuyorum zar zor bi doktor randevusu buldm umarim bu kez saglikla ilerler🌸🌸🤲
esinnnnn1 xbebegimx bence doktorunuza danışın, biz hemen başladık daha adet gecikmem olmadan öğrendik zaten hemen verdi doktor hem aspirin hem oksapar
Allahkahretmesin1 xbebegimx genelde kese gözüktükten sonra başlanıyor ama benim betam yükselmeye başladığı zaman doktorum başlatmıştı 4-5 gün sonra keseyi görmüştük
xbebegimx Nurlyy 8bin kusur cikti beta buyuk ihtimal gorunur galiba yeter ki kalp atisi olsun da🤲🌸 teskkur ederim
Nurlyy xbebegimx ooo çoktan kese görünür o zaman oksapara da bir an önce başlarsın progestan bile verir belki
xbebegimx esinnnnn1 randevu saatime var daha ama ben biraz gec ogrendim adetim duzensiz oldugu icin yaklasik 6 haftalik suan😞
xbebegimx Busimss tesekkur ederim keseyi kac haftalikken gordunuz acaba ilkinde 5 hftada gormustm ama kalp atisi yoktu yine aynisi olur diye korkuyorum😰
Busimss xbebegimx kıyamam tedirgin olma lütfen 4+5 falandı ben gördüğümde kalp atışını da 1,2 hafta sonra duymuştum insallah bebeğin sağlıkla seninledir 🙏🏻
Busimss xbebegimx bende 2 kere kayıp yaşadım iğneyle oğlumu kucağıma aldım. Şimdi nasipse kızım için bu yoldayız 🥰 hepimiz sağlıkla kavuşalım insallah
Allahkahretmesin1 xbebegimx amin inşallah gebelikten önce de asprine başlamıştım ben siz kullandınız mı
rose_gold_26 xbebegimx Keseyi görünce coraspin kalp atışlarını duyunca da oksapar kullanmaya başladım.
xbebegimx Allahkahretmesin1 yok biara kullanip birakmistim kurtajdan snra 1 sene hamile kalamadim umudum yoktu acikcasi