Geçen gün yaptırdım inanma buradaki hurafelere. Açlık şekerim yüksek çıktı mesela benm ailemde de şeker hastalığı var dikkat et dedi doktor. Verilen içecek basit serbetli bir su. Bu mantığa bakarsanız her çikolata tatlı bişey yiyenin şekeri çıkmalı Öyle şey mi olur Allah aşkına ya. Yatırın bence !