Narinsuu Kurtiremmm ben de 27 haftalığım öyle bı durum olmadı çok Şükür. Göğüslerim büyüdü hatta çatladı bile ama süt falan görmedim ben.
Allahkahretmesin1 Kurtiremmm 22 haftalığım 20. Haftadan beri geliyor çok fazla değil ama kıyafetini parmak ucu kadar ıslatacak şekilde kesinlikle göğsünüzü sıkmayın dokunmayın bile kasılmaya sebep oluyormuş
Asyos34 Kurtiremmm 3 sene önce ben doğum yaptım ama ozaman sıkmamam gerektiğini soylemıştı doktorum sütüm de çoktu onunla alakalı olabılır sizinde sıkmayın ama sıkan sütyen takmayın
Kurtiremmm Asyos34 tamamdır çok teşekkür ederim bende doğumdan sonra ya sütüm olmazsa diye düşündüm erken geldiği için
Kurtiremmm Narinsuu çok şükür demenizi anlamayamadım kötü bir şeymiş gibi yordunuz sanırım. Doktorumu aradım bu durumlar çok normal yani sizde olsa bile korkmanıza gerek yok 😊
Betulakarr Kurtiremmm 27+6yim bende dün ilk defa gogusumu sıktım ve sütüm geldi 🥲 o kadar cok mutlu oldum ki
Kurtiremmm Betulakarr bende aslında şaşkınlıkla beraber mutlu da oldum garip bi his gerçekten Allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🥰
Betulakarr Kurtiremmm amin kuzumm amin inşallah ne güzel duygular bunlar valla çok şükür rabbime❤️❤️❤️
Nepenthe Kurtiremmm ben 28.haftadayım göğüslerimde hiç bir şey yok hassasiyet bile olmadı zaten pek göğüsleri olan biri değilim ve bu durum beni endişelendiriyor emziremeyecek miyim sütüm olmayacak mı korkusu var hep 😔
Kurtiremmm Nepenthe hassasiyet bende de yok ama genelde süt doğumdan sonra gelir ya endişelenmiştim o yüzden doğum sonrası ya olmazsa diye öyle düşünmeyin inşallah olur anayız sonuçta hepimiz 🥲💖