[silindi] Ece ile Gökçe Hilal Bilal Osman Nilhan Yüsra Yusuf Nasıl kızlar çok tatlı değil mi ? Keşke ikizim olsaydı Osman Nilhan koyardım ☺️😀 Eşim de öz Türkçe olsun diyor Neslişah Allah Allah😀😀😀 doğuma da artık kalkanla kılıçla giderim 😅
yinehamile [silindi] bazıları tekerleme gibi olmuş 😀 özelikle Hilal ve Bilal de gülesim geldi, nedense 2 harften daha fazla ses uyumu olunca bana komik geliyor.
Sevvl [silindi] ilk önce Alina-Almila dedim ya daha konuşurken bile soyleyemedıgımi fark ettim 😂😂 Ela - Ada olacak prenseslerim 🧚♀️🧚♀️
Deletedmom_106 Normal de ikiz isimlerinde uyum sevmemsadece Ela ve Âlâ hoşuma gitti.. ikiz kardeşlerim var anlam yönünden uyumları var söyleniş açısından deil. Sedat vedat gibi tekerleme isimler benlik değil 😂