Sizinki hiç vermemiş benimki 17 haftayı geçiyorum hala kullanmamı istiyor ilk 3 ay kullanımı okuyunca böyle yorumlarda beni bir sıkıntı basıyor valla fazlası zarar vermez mi diye sordum doktoruma kullan devam et vitamin birsey olmaz dedi ama içim hiç rahat değil işte🤷♀️