Ayseyekta hastanede yatmak çözüm değil ki evde de dinlenebilirsiniz psikolojinizi yıpratmaya gerek yok harici bir sorun olmadığı müddetçe çünkü bir tedavisi yok sadece kanama yoğun olursa gidin dr
Mesela ben ilk kanamamda 25 haftalıktım bir gece kaldım baktım tedavi uygulamıyorlar sadece önlem amaçlı cıktım
Sonraki kanamamda 28 haftalıktım gittim bebeğin kalp atışlarını dinledik sıkıntı yoktu yatışı kabul etmeyip eve geldim evde dinlendim